Hello Kitty tårta

Börjar med en Hello Kitty tårta som jag gjorde till min dotter nu senast.
Jag har redan lagt upp den på den andra bloggen så det blir lite repris här men jag vill samla alla på en och samma sida så det får bli så med ett par tårtor.

Den är täckt med marsipan och fyllningen är svartvinbärsmousse samt citronmousse med färska hallon nedstuckna. Ljusa bottnar. En bra kombination! Den var god!


3 responses to “Hello Kitty tårta

  1. Hejsan.. Måste först säga att du gör jätte fina tårtor.Jag älskar själv att baka och skapa tårtor. Såg att du hade mousse i din hello kitty tårta. och det lät sjukt gott. vad är det för mousse du använder dig av? har du något recept man kan få ta del av? Mvh Sanna

  2. Hej.
    Hamnade på din sida efter att jag sökt på nätet efter tips på hur man lyckas med att göra fina tårtor.
    Måste säga att du är jätte duktig, dina tårtor är jätte fina..
    Har du några bra tips på hur man lyckas?
    Funderade på den här Hello Kitty tårtan, vad har du i den och hur gör du för att få den så slät och fin.?
    Vore tacksam om du ville maila ett svar.

    Mvh
    Carolina

  3. Hej!
    Såå fin tårta! Har du recept på hur du gjorde den?? Det lät så himla gott med svartvinbärsmousse i :-) Det skulle passa så bra till min snart ettåriga dotters kalas. (Har hela frysen full med vinbär från trädgården…)

    Tack på förhand!
    Susanne

Kommentera

